piątek, 7 lutego 2014

SERUM ARGAN & NEROLI z witaminą E ze Starej Mydlarni - Moja recenzja

Dokładnie od miesiąca stosuję co noc serum zakupione w Starej Mydlarni.Po tym czasie stosowania zauważyłam już jakieś zmiany i stwierdziłam,że mogę napisać coś więcej na temat tego produktu i się z Wami podzielić.
Serum jest przeznaczone do skóry suchej,a ja mam mieszaną dlatego bardzo się obawiałam czy nie zablokuje mi porów i nie narobi szkód.

Zapewnienia producenta dotyczące działania serum: zapobieganie przesuszeniu skóry oraz utracie wody z naskórka,hamowanie procesów starzenia skóry,działanie przeciwzapalne,nadanie blasku i gładkości skórze,zapobieganie procesów starzenia ,neutralizowanie wolnych rodników. 




 PLUSY JAKIE ZAUWAŻYŁAM:
- produkt absolutnie nie zapycha,
- ma delikatny,niedrażniący zapach pomarańczy
- moja cera nabrała blasku ,jest miękka, gładka i odżywiona
- doskonale nawilża 
- łagodzi objawy mojej alergii
- stosowałam go nawet na skórki w okół paznokci i bardzo ładnie je zmiękczył
-wszystkie podrażnienia na mojej skórze spowodowane używaniem produktów z kwasami   zostały"wyciszone"
-bardzo podoba mi się to,że produkt nakłada się za pomocą pipetki,co ułatwia aplikację i jest higieniczne
- nadaje się do masażu twarzy
- można stosować go również pod krem ,czy też dodać kilka kropel do różnego rodzaju maseczek
- po miesiącu CODZIENNEGO stosowania produktu ubyło 1/4 ,więc uważam że jest naprawdę wydajny
- składnikami aktywnymi są : olejek arganowy, wyciąg z neroli(kwiatu pomarańczy), lecytyna oraz witamina młodości wit. E
-cena 29 zł jak za serum o pojemności 30 ml i o takiej wydajności jest świetna i bardzo konkurencyjna do innych produktów tego typu !

MINUSY:
Jak narazie nie zauważyłam żadnych minusów!


Bardzo polecam wszystkim to serum ! Jestem prawie pewna ,że będzie się nadawał do każdego typu cery ,nawet dla osób ze skórą trądzikową jako ukojenie i zregenerowanie bariery ochronnej naskórka np. przy kuracji złuszczającej retinoidami. 
Ten produkt chyba będzie na mojej tegorocznej liście hitów kosmetycznych!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz