poniedziałek, 10 lutego 2014

Moja Wishlist

Dzisiejszy post to lista rzeczy, które mnie zaciekawiły lub podbiły moje serce w ostatnim czasie i chciałabym się nimi podzielić z Wami :)
Niektóre z tych rzeczy raczej pozostaną tylko w mojej głowie ze względu na ich zawrotną kwotę!
Mam nadzieję,że chociaż część rzeczy z tej listy uda mi się zrealizować w najbliższym czasie :)


Szczoteczka do pielęgnacji skóry twarzy Clarisonic mia 2

Jej działanie polega na dokładnym usuwaniu z naszej twarzy makijażu,zanieczyszczeń,cząsteczek kurzu oraz na głębokim oczyszczaniu porów i  przygotowaniu skóry do lepszego wchłaniania składników aktywnych zawartych np. w kremach.Co ciekawe szczoteczka nie działa na zasadzie złuszczania jak np. peelingi dlatego też można ją używać 2x dziennie.

Producent zapewnia,że usuwa ona sześciokrotnie więcej zanieczyszczeń niż przy użyciu rąk i już po dwóch tygodniach stosowania przywraca promienny blask cery.
Szczoteczka posiada odpowiednio 4 końcówki przeznaczone odpowiednio dla każdego stopnia wrażliwości cery : dla bardzo delikatnej ,wrażliwej, normalnej oraz dla tej z rozszerzonymi porami.



Wszystko brzmi bardzo obiecująco,ale zastanawia mnie to czy ten produkt jest faktycznie wart aż 625 zł ??!!
Na dodatek każda z wymiennych końcówek kosztuję ponad 100 zł, a zalecane jest by wymieniać ją co 3 miesiące.
Ta szczoteczka to bardziej dla mnie taka ciekawostka i raczej nie wydam na nią takiej kwoty.Poszukam jakiegoś tańszego zamiennika!
Dla zainteresowanych szczoteczki są dostępne wyłącznie w perfumeriach Sephora na terenie całej Polski.

Perfumy Michael Kors Sexy Amber

Pierwszy raz miałam z nimi styczność w Douglasie.Zapach bardzo zawrócił mi głowie!
Jest mega kobiecy i baardzo świeży.
Jednak biorąc pod uwagę fakt, że 30 ml perfum zużywam bardzo szybko to ceny fajne nie są ...

 Cena : 30 ml - 239 zł
            50 ml - 319 zł
          100 ml - 429 zł

















Korektor MAC Pro Longwear Concealer 


Jestem w stanie zainwestować w ten korektor jeśli faktycznie zdziała cuda z  moimi cieniami pod oczami. Tym bardziej ,że produkty MACA są ponoć bardzo wydajne.
Producent obiecuję ,że korektor zapewni pełne krycie, matowe wykończenie i trwałość, aż do 15 godzin. Doskonale pokryje cienie pod oczami oraz przebarwienia skóry. 
  
Cena to 70 zł za 8 ml.

 



Puder bambusowy w proszku PAESE



Dedykowany jest do cery tłustej i mieszanej.
Puder zawiera ponad 90% krzemionki, która silnie absorbuje sebum, działa antybakteryjnie, łagodząco, wspomaga gojenie i reguluje aktywność gruczołów łojowych.Ma zapewniać najwyższy stopień matu naszej skórze .Został także wzbogacony o jedwab w proszku, który ma właściwości nawilżające oraz nadaje cerze delikatny blask, zmiękczając rysy skóry oraz zmniejszając widoczność zmarszczek.Nie posiada w składzie talku ani parabenów.


To zdecydowanie najtańszy produkt z mojej listy i zrealizuję go najszybciej :) Za 30 ml produktu zapłacimy ok 30 zł.


Paletka Urban Decay NAKED 2 

Na tą paletkę "choruję" od jakiegoś czasu. Najbardziej mi się podoba z 3 wersji paletek Naked.
Ma piękne uniwersalne kolory.Podobno trwałość tych cieni usprawiedliwia cenę ok 200 zł !





Paletka Urban Decay NAKED Basics


Pierwsza matowa paletka z "rodziny" NAKED. Dedykowana jest do makijaży dziennych.

Za 6 cieni musimy zapłacić 110 zł




Zegarek MK 5055

Na koniec wisienka na torcie czyli moja miłość od dawna- zegarek Michela Korsa.
Ciągle powstrzymuję mnie zabójcza cena...ok 1200 zł
Mam nadzieję, że w końcu sobie na niego odłożę i nie będę żałowała zakupu :D Na żywo piękniejszy !










Ps. Dajcie znać czy chcecie ,aby taki rodzaj postów się u mnie pojawiał na blogu.


A Wy macie swoją listę życzeń ? Zainspirowało Was coś z mojej listy ? :)




4 komentarze:

  1. ten puder jest ciekawy jedyna rzecz, na którą można by było sobie pozwolic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder użytkuje od kilku dni i będzie o nim nieco więcej na moim blogu w kolejnych postach :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. paletka naked2 :) to moja lista życzeń. i powstrzymuje mnie nie jej cena, bo cienie kupuję bardzo rzadko, ale właśnie fakt, że mam ich tyle, że brak miejsca na nowe :) mam ulubione paletki dobrych marek i są świetne i bardzo wydajne, co juz... wychodzi mi bokiem hehheheh

    co do zegarka- niech Cię cena nie powstrzymuje :) sama zastanawiałam się nad zegarkiem diesla, trochę szkoda było mi tyle kasy... ale kupiłam. i codziennie się przekonuję, że warto było! noszę go teraz praktycznie do wszystkiego, nawet jaktrochę nie pasuje, bo go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń