sobota, 5 marca 2016

Ulubieńcy kosmetyczni lutego 2016






Serum Bielenda z 10 % kwasem migdałowym, kwasem laktobionowym i witaminą B3

Serum zniwelowało przebarwienia powstałe po wypryskach, skorygowało problemy skórne, zmniejszyło widoczność porów , a powierzchnia struktury skóry jest bardziej wygładzona.
Zrobię osobny wpis z recenzją dla tego produktu i napiszę coś więcej , póki co jestem bardzo zadowolona z jego działania.


Tonik Bielenda przezanczony do skóry z problemami 

Bardzo dobry tonik w bardzo niskiej cenie -ok 13 zł. W składzie widnieje m.in kwas laktobionowy, migdałowy, witamina B3 oraz kompleks NMF- naturalnego czynnika nawilżającego.
 Nie powoduje podrażnień , dlatego świetnie się sprawdzi również dla cery problematycznej , ale przy tym też wrażliwej.
Tonik jest bardzo często niesłusznie pomijanym krokiem w codziennej pielęgancji. 
Odgrywa on bardzo ważną rolę , gdyż przywraca naturalne pH skóry (5,5) i dzięki temu składniki aktywne zawarte w kremie, czy serum zostaną lepiej przyjęte przez skórę.







Krem do stóp i do rąk ZIAJA

Używam tego kremu głównie do stóp i nie spodziewałam się ,aż tak dobrego działania kremu za ok 6 zł!
Od jakiegoś czasu borykałam się z problemem przesuszonych stóp i ten krem bardzo dobrze je zregenerował i nawilżył.
 Jestem w stanie stwierdzić, że to najlepszy krem do stóp jaki do tej pory używałam. 
Polecany jest również dla diabetyków.




 Odżywka do włosów DEEP STEEP z olejkiem arganowym

Odżywka była prezentem i wiem, że została kupiona w Tk Maxx. 
Ma piękny zapach długo utrzymujący się na włosach i  bardzo dobry skład.
Włosy po niej są nawilżone, lśniące, nie ma problemów z rozczesywaniem .
Nie zawiera silikonów obciążających włosy, ani chemicznych konserwantów.
W składzie znajdziemy m.in ekstrakty z aloesu, z pestek moreli, oleje: arganowy, słonecznikowy, marula, kukui.
Niestety wydaje mi się, że ta firma jest niedostępna w Polsce. Mam tylko nadzieję ,że jeszcze kiedyś  natrafię na ten produkt w Tk maxx.







Tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational

Kupiłam z ciekawości ten tusz , bo miał bardzo pochlebne opinie i już wiem, że były słuszne.
Tusz bardzo dobrze rozdziela rzęsy silikonową sczoteczką i je pogrubia.
Nie osypuje się w ciągu dnia.
Naprawdę godny polecenia zwłaszcza, że jest bardzo często w promocji w drogeriach.



Balsam do ust EOS truskawkowy

Jako, że jestem z natury gadżeciarą to nie mogłam nie kupić tego jajeczka !
Ku mojemu zdziwieniu bardzo dobrze nawilża na długo moje usta.
Jest też doskonałą bazą pod szminki matowe.
Jedyny minus to dość wygórowana cena jak za produkt do ust- ok 25 zł.


Znacie te produkty? Sprawdziły się u Was, a może wręcz przeciwnie? Zachęcam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz