wtorek, 29 października 2013

Strój dnia.Blazer w paski

Dzisiejsza stylizacja to proste połączenie marynarki w paski z białym, casualowym t-shirtem do tego czarne, woskowane spodnie.Całość dopełniają drobne dodatki.Myślę,że w tej stylizacji kluczowa jest właśnie marynarka,która równie dobrze sprawdziłaby się ze zwykłymi, ciemnymi jeansami.Jako,że pogoda jesienna jak narazie dopisuję, to dobrałam do całości pikowane baleriny z ozdobnym łańcuszkiem.
Na chłodniejsze dni sprawdzą się tutaj czarne botki.
Taki strój to alternatywa dla zabieganych kobiet,które nie mają rano zbyt wiele czasu przed wyjściem.












 










BLAZER/ Jacket- RESERVED
KOSZULKA/T-shirt - PROMOD
SPODNIE/ Pants- No name
TOREBKA/Bag- H&M
BUTY/ shoes- MOHITO

8 komentarzy:

  1. Juz wiem, czego brakuje w mojej szafie: marynarki w paski!
    Super zestaw i musze przyznac, ze bardzo mi sie podobaja Twoje spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  2. świeeeeeetna torebka!
    chyba po nią skoczę do hm ;)
    lubię - mała, ale wszystko co potrzebne się mieści :)

    zajrzyj do nas,
    martyna z PLDesign

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem tylko czy w ktoryms z h&m'ow ja dostaniesz,bo kupilam ja w kwietniu:( Pozdrawiam!

      Usuń
  3. poszukam, bo jest bardzo fajna ;)

    dzięki za odwiedziny! wpadnij jeszcze kiedyś do nas ;)
    pozdrawiam, martyna z PLDesign

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno bede regularnie zagladala,bo jestem maniaczka bransoletek:)

      Usuń
  4. świetnie, taka elegancja na co dzień !:)

    OdpowiedzUsuń