piątek, 8 listopada 2013

Strój dnia.Czerń z burgundem

W dzisiejszym zestawie moje ulubione spodnie na jesień w kolorze burgundu połączone z czarną koszulą, która jest nowością w mojej szafie.Bardzo spodobała mi się złota aplikacja przy kołnierzyku tej koszuli. Zastępuję naszyjnik i dodaję " charakteru". Ta koszula sprawdzi się w wielu stylizacjach. Pasuje zarówno na co dzień do zwykłych jeansów ,jak i na specjalną okazję do eleganckiej spódnicy.Buty już znacie z poprzedniej stylizacji, natomiast torebka to również moja nowość. Potrzebowałam małej,czarnej torebki.Ta jest dla mnie idealna. Bardzo pojemna i efektowna.
Do całości stylizacji dobrałam czarną, pikowaną kurtkę z eco skóry.Zamiast niej świetnie sprawdziłby się jasny,dzianinowy płaszcz,którego jeszcze nie posiadam.
Mam nadzieję,że ten zestaw przypadnie Wam do gustu i zaczerpniecie inspiracji na swoje stroje dnia.










Kurtka/Jacket-Tally Weijl
Koszula/Shirt - Reserved
Spodnie/Pants- H&M
Torebka/Bag- MOHITO
Buty/Shoes- ZARA
Zegarek/Watch- Parfois











17 komentarzy:

  1. 2 zdjecie mega:D a tak to troche mrocznie ale fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing look!!!
    Would you like to follow each other?
    Let me know and I will follow you back soon...
    Happy monday girl!
    http://expressyourselfbypaolalauretano.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. love your burbundy pants!
    so pretty!!!
    check my blog if you want too:)
    NEW POST -> tr3ndygirl.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tnx for visiting.... keep in toch hun!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, wszystko ze sobą współgra. Trafiłaś w mój gust :)

    zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki są prześwietne, super wyglądasz:)
    pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutna rewelacja - bardzo mi sie podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. a bransoletka z sercem skąd? urocza! cały zestaw świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli Ci chodzi o tą z białych kamieni jadeitu z serduszkiem ,to jest to bransoletka Goti :) Bardzo dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  9. bardzo fajnie wyglądasz.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. you look absolutly great I love your leather pants!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przypadła mi do gustu Twoja stylizacja :) To co lubię :)
    Oczywiście, że dodaję Cię do obserwowanych:) Pozdrawiam!
    http://vogueswing.blogspot.com
    Aha jakbyś mogła to wyłącz weryfikację obrazkową, ponieważ będzie się milej dodawało komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Już wyłączone.Nawet nie wiedziałam,ze to mam:) Pozdrawiam

      Usuń