wtorek, 12 kwietnia 2016

Wyprzedaż The Body Shop

Od kilku dni trwa wyprzedaż w Body Shopie. Jeśli tak jak ja jesteście miłośnikami ich maseł do ciała to jeszcze się załapiecie, bo promocja trwa do czwartku włącznie.
Byłam nastawiona głównie na zakup maseł , ale nie mogłam wyjść bez kilku innych produktów, które bardzo chciałam przetestować i zostały przecenione nawet o 50% .Wybrałam jeszcze żel pod prysznic, krem do rąk i dwa produkty z serii zielonej herbaty. Niestety nie wszystkie zapachy były objęte promocją.





Od kilku lat jak tylko pojawiają się ich masła w promocji z 69 zł na 39 zł to się zaopatruję.
Skusiłam się tym razem na zapach limonkowy, miodowy i kokosowy. Masła mają dużo olejków w składzie i pozostawiają skórę nawilżoną na bardzo długi czas, a do tego są bardzo wydajne.



Żele pod prysznic były przecenione na 12,50 lub 14,50 w zależności od zapachu, a kremy do rąk na 12,90 zł.



Bardzo zainteresowała mnie też seria z zieloną herbatą przeznaczona do skóry tłustej i problematycznej. Cała seria była objęta promocją -50 % ze względu, że zmieniają szatę graficzną. Z tego co mówiła ekspedientka , to ta seria ma być wyprzedawana aż do wyczerpania zapasów.
Wybrałam tonik przeceniony na 17,50 z 35 zł i krem minimalizujący pory przeceniony z 49 zł na 22,50 zł, który ma bardzo fajną i lekką konsystencję idealną pod makijaż.




Jestem ciekawa czy znacie te produkty i czy się u Was sprawdziły. Dajcie znać w komentarzach !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz