środa, 6 lipca 2016

Balsam Eveline z zieloną herbatą

Witajcie !

Przy obecnych temperaturach szukałam dobrego produktu do ciała, który byłby bardzo lekki, nie zostawiał filmu okluzyjnego, bardzo szybko się wchłaniał i jednocześnie pozostawiał skórę na długo nawilżoną.
Ku mojemu zaskoczeniu wszystkie, te wymagania spełnił balsam z Eveline z serii Spa Professional o zapachu zielonej herbaty, który uwielbiam. Bardzo dawno nie kupowałam nic z tej marki, odkryłam go zupełnie przypadkiem. Zainteresował mnie swoim zapachem i ciekawym składem.





Skóra po aplikacji pozostaje na długo nawilżona i gładka. Balsam nie rozmazuję się, ma bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania, a  film okluzyjny jest nieodczuwalny, który w czasie upałów jest niezbyt przyjemnym odczuciem na skórze. 
Świetnie sprawdzi się także u osób ze skórą wrażliwą ze względu na zawartość pantenolu i alantoiny. 
Składnikami aktywnie działającymi są : wyciąg z zielonej herbaty, wyciąg z alg laminaria, witamina E, mocznik, kwas hialuronowy. 



Składniki te występują w dużych ilościach , gdyż umieszczone są wysoko w składzie
Od razu kolejno po wodzie mamy : olej sojowy, gliceryna, mocznik, ekstrakt z zielonej herbaty, olej kokosowy, masło shea itd.

 Produkt jest testowany dermatologicznie , a jego cena to niecałe 13 zł za 200 ml produktu.

Jeśli szukacie lekkiego balsamu na lato i tak jak ja jesteście miłośnikami zielonej herbaty to ten produkt będzie dla Was idealny!

6 komentarzy:

  1. Ja szukam balsamu z drobinkami, żeby był efekt rozświetlacza. Polecasz coś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy moim zdaniem to balsam z dove. Drobinki, które zawiera są bardzo drobno zmielone i nie ma efektu brokatu, a skóra jest bardzo ładnie rozświetlona :)

      Usuń
  2. z eveline miałam już chyba wszystkie balsamy ;) uwiebiam je ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po tym balsamie na pewno skuszę się na kolejne z tej firmy zwłaszcza , że maja bardzo dobre składy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stosowałam, więc wszystko przede mną ;)

    ❤️ 💙 💜

    OdpowiedzUsuń