wtorek, 3 czerwca 2014

Pomadka Alterra - idealna odżywka do rzęs?

Wiele dziewczyn polecało tę pomadkę rumiankową firmy Alterra z Rossmanna ją jako odżywkę do rzęs. Bardzo mnie to zainteresowało, jak zwykła pomadka za niecałe 5 zł może mieć takie działanie na rzęsy, jakie opisują inni na swoich blogach czy też vlogach. Postanowiłam to sprawdzić.
Nigdy nie narzekałam jakoś specjalnie na moje rzęsy, z natury są długie i gęste. Nigdy nie interesowałam się też żadnymi odżywkami do rzęs, które zwykle mają cenę grubo ponad 200 zł.




 Pomadkę aplikuję za pomocą spiralki, albo rozgrzewam w palcach i delikatnie przenoszę ją na rzęsy.

               

Byłam bardzo ciekawa czy faktycznie ten produkt tak wiele zdziała i czy jakikolwiek będzie w ogóle widoczny efekt jeśli moje rzęsy z natury są w dość ładne.
Stosuję ją co noc od jakiś 2 miesięcy i widzę naprawdę znaczną różnicę w kondycji moich rzęs. Stały się bardziej sprężyste, mocniejsze jakby bardziej odżywione i ciemniejsze. Zauważyłam też różnice w długości, są jeszcze minimalnie dłuższe niż były. Całe to działanie pomadki jest za sprawą tego, że ma bardzo dobry skład. Zawiera wiele olejków i na pierwszym miejscu widnieje olejek rycynowy- Ricinus Communis Seed Oil, który jest bardzo dobrze znany i polecany właśnie jako kuracja dla rzęs.
Pomadka równie dobrze sprawdza się jako kondycjoner do brwi .Nie wiem jaki efekt uzyskają dziewczyny, które mają bardzo krótkie i rzadkie rzęsy, ale na pewno jakiś efekt poprawy będzie zauważalny. Za taką cenę myślę, że warto spróbować!
Ponadto świetnie się sprawdza aplikowana pod oczami i w ich okolicach. Rano skóra jest nawilżona i mięciutka.




 Tak wyglądają moje rzęsy na co dzień po dwóch cienkich warstwach tuszu. Bardzo delikatny efekt.




Miałyście kiedykolwiek styczność z tą pomadką ? Myślę, że produkt jest naprawdę godny uwagi i nie warto czasem wydawać takiej sumy na odżywki do rzęs, których jest pełno na rynku kosmetycznym.W większości zapłacimy za reklamę niż tak naprawdę za całe jej działanie, które jest zwykle krótkotrwałe, ale to tylko oczywiście moja opinia.

7 komentarzy:

  1. Muszę spróbować tej pomadki :)
    P.S. Masz piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe trzeba to sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz przepiękne rzęsy i brwi! Jako posiadaczka krótkich rzęs i "zapuszczaczka" brwi- zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz rzęsy! Zazdroszczę.
    Za taką sumę to i ja się skuszę, mam nadzieję, że choć trochę mi pomoże. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zaciekawiłaś mnie tym sposobem na rzęsy... może i ja się skuszę :))

    OdpowiedzUsuń