poniedziałek, 20 stycznia 2014

Nowości kosmetyczne

Dzisiaj na blogu kilka kosmetyków,które nabyłam w ostatnim czasie.Część z nich miałam już okazję testować i stwierdzam,że są naprawdę godne uwagi.


LAKIERY ESSIE

Od dawna miałam chrapkę na te lakiery.Dodatkowo zachęcały do kupna opinie na ich temat na blogach i kanałach urodowych. Natrafiłam akurat na promocję w SP przy zakupie jednego produktu z Essie drugi był za 5zł. Dzięki tej promocji za 4 produkty (3 lakiery oraz top coat) zapłaciłam coś ok 90 zł ,gdzie przy cenach regularnych zapłaciłabym prawie 2 razy tyle.

Zdecydowałam się na piękną krwistą czerwień, subtelny, pudrowy róż oraz mój ukochany burgund.


Od lewej : LACQUERED UP, FIJI, BORDEAUX

TOP COAT Essie Good to Go (przyspiesza wysychanie i przedłuża trwałość lakieru).
Mam go dopiero na paznokciach drugi dzień.Jestem bardzo ciekawa czy jego działanie będzie adekwatne do ceny.



 SERUM ARGAN & NEROLI z witaminą E ze Starej Mydlarni

Słyszałam wiele dobrego na temat tego serum..Mimo,że to serum jest przeznaczone, do skóry suchej to myślę ,że mojej mieszanej cerze nie zaszkodzi w obecnym okresie zimowym, a wręcz przeciwnie.

Używam go od ok 2 tygodni i już zaczynam dostrzegać jakieś efekty.Na ostateczny werdykt jeszcze poczekam i zrobię osobny post na jego temat.Coś czuję że ten produkt zdecydowanie będzie moim ulubieńcem !


ŻEL DO MYCIA TWARZY IVOSTIN PURRITIN z wyciągiem z aloesu

 Ostatnio moja cera jest nieco przesuszona i wrażliwa.Postawiłam więc na coś łagodniejszego z wyciągiem z aloesu niż dotychczas z kwasem glikolowym. Miałam okazję już używać tego żelu w okresie letnim i spisywał się naprawdę nieźle.



KREM ODŻYWCZO-REGENERUJĄCY DO STÓP PROPODIA 

W zestawie z kremem dołączone są skarpetki, które możemy założyć na noc po aplikacji kremu, aby zwiększyć jego działanie.Składnikami aktywnymi są mocznik, olej z rokitnika, keratyna, witamina E oraz kwas mlekowy.
Używam od jakiś 3 tygodni i mogę stwierdzić ,że krem fantastycznie nawilża!



ŻEL POD OCZY FLOS-LEK ze świetlikiem i herbatą

Chciałam coś delikatnego pod moje oczy,by rozświetlić cienie.Za tą śmieszną cenę szkoda nie wypróbować.Nie chciałam inwestować w drogi, bardzo treściwy krem żeby za bardzo nie rozleniwić jeszcze mojej młodej jakby nie było skóry w okół oczu.
Jak zauważę jakąkolwiek zmianę, na pewno dam znać !




ZESTAW KOSMETYKÓW YVES ROCHER 

Te cuda zapakowane w tym ślicznym pudełeczku dostałam w prezencie. 
Zapach malinowy tych produktów jest nieziemski i na pewno będzie mi na długo umilać wieczorne kąpiele !



W skład zestawu wchodzą: żel pod prysznic, miniaturka żelu pod prysznic, balsam do ciała, miniaturka balsamu do ciała, 2 mydełka, 2 pastylki do kąpieli (jedną już miałam okazję zużyć), błyszczyk oraz woda toaletowa 20 ml.



5 komentarzy:

  1. swietny piekny zestaw,
    gdzie dostals ten krem do stop i jaka ma cene?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest dostępny w aptekach na półce obok Iwostinu ponieważ marka Propodia pod niego podlega.Z tego co się orientuję widziałam go też w Super Pharmie na dziale aptecznym z dermokosmetykami.Cena regularna to chyba coś ok 30 zł ,ale mogę się mylić...

      Usuń
  2. Yves Roche uwielbiam ;) super ! oczywiscie obserwuje bede tu czesciej zagladac buziaki
    http://ilonazakrzewska.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam do zabawy i odpowiedzenie na pytania dostępne u mnie na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownosci. Lakiery Essie sa naprawde swietne!

    OdpowiedzUsuń