poniedziałek, 17 marca 2014

Szczoteczka do oczyszczania twarzy SEPHORA

Manualna szczoteczka do oczyszczania twarzy, to zupełna nowość w pielęgnacji mojej cery i kupiłam ją z ciekawości, aby sprawdzić jej działanie. Moje pierwsze odczucie to,to że ma bardzo delikatne włosie, przyjemne dla skóry. Zauważyłam też, że skóra jest nieco bardziej oczyszczona przy użyciu tej szczoteczki.Wystarczy jedna pompka żelu oczyszczającego, aby go dobrze rozprowadzić kulistymi ruchami. Szczoteczka bez problemu dociera do każdego miejsca naszej twarzy. Teoretycznie można używać jej codziennie. Jeśli macie wrażliwą skórę, to zalecam używać ją 2-3 razy w tygodniu.
Moja przygoda z tą szczoteczką dopiero się zaczęła i zamierzam obserwować na bieżąco czy są jakieś zmiany na lepsze w pielęgnacji mojej skóry. Myślę jednak, że jest to typowy gadżet i spokojnie można się bez niego obejść.




Szczoteczkę dostaniecie w każdej perfumerii Sephora za 19 zł.

Na pewno jest to jakaś alternatywa dla słynnej szczoteczki elektrycznej Clarisonic LINK , która jest kilkanaście razy droższa.



1 komentarz:

  1. Zastanawiam się od pewnego czasu nad sensem zakupu takiej szczoteczki.... jakoś żyłam dotychczas bez ;) ale lubię nowości, może się skuszę. moim zdaniem cena clarisonic jest porażająca i nie do przyjęcia, ale 20 zł za taką sephorową mogę dać :)

    OdpowiedzUsuń