wtorek, 11 października 2016

Bransoletka Michael Kors

Kilka miesięcy temu do moich akcesoriów dołączyła piękna, złota bransoletka Michaela Korsa. Od czasu kiedy kupiłam zegarek również MK, (moją recenzję po roku użytkowania możecie przeczytać TUTAJ) marzyła mi się do kompletu bransoletka. Przeglądałam wiele modeli i było mi bardzo ciężko się zdecydować, najchętniej przygarnęłabym wszystkie.


Model, na który ostatecznie się zdecydowałam to MKJ1819710 (indeks produktu), był to naprawdę dobry wybór. Bransoletka jest wykonana ze stali szlachetnej, tak jak większość biżuterii od Michaela Korsa. Ma bardzo oryginalny desing i na mój wąski nadgarstek pasuje idealnie. Jest delikatna, a zarazem bardzo efektowna i elegancka.

Mam ją dokładnie od trzech miesięcy i póki co nie zauważyłam, aby się ścierała lub rysowała. Jedyny minus to niestety jej zatrzaskowe zapięcie, które potrafi się odpiąć w ciągu dnia (najczęściej jak o coś zahaczy).


Kupiłam ją w jednym z warszawskich butików Michaela Korsa. Pamiętajcie, że do oryginalnych produktów dołączona jest zawsze karta z instrukcją (Care Card) jak należy o nie dbać.




Dajcie znać jak Wam się podoba ta bransoletka i czy też jesteście zauroczone dodatkami od tego projektanta.




5 komentarzy: